23.03.2012

Photoshop og Dokumentar forløbne med Maria Skov og Michelle Kranot




Photoshop med Maria Skov


 her lavede vi et par underholdene photo manipulations øvelser. Den første øvelse gik ud på at panipolere sig fra et hyggeligt lille bondehus til et uhyggeligt hus hvilket var en meget lærerig øvelse.  øvelsen der er vist med billed nr to gik ud på at blande mennesker og dyr.


 "Utopia ore Dystopia?"
Dette var så første frie opgave med Maria, her var ideen at skabe den her verden på en græn hvor man ligsom havde en lys dag verden og en mørk midnats verden. i denne brugte jeg så et billede jeg selv havde taget af en trakrone hvorefter jeg fandt en hel masse spendne bygninger fra rundt omkring i verdenen og inten pupit wraped eller transformed(mv.) for at få et tilfredstillende resultat. :)
"Angel wings"
 
Mit nr to projekt hvor jeg kompinerede photoshops male og photomanipulations mukighedder hvilket resulterede í denne søde engel med de meget smukke ara vinger. teknikken brugt er ganske enkelt at male i photoshop.

 




Dokumentar med Michelle Kranot


I sammenhæng med at vi havde om dokumentar i mediefag på vghf, hvori vi skulle lave vores egen dokumentar,i denne skulle der også være en animations sekvens.
Den film jeg arbejdede på hedder "Jw og martin på tur" og var tiltrænkt at skulle fungere som en børnedokumentar.
Til den lavede vi så dene animerede sekvens der forklare om den gule pilegifts frø, dets levested mv. den del af linket jeg har animeret er delen der forklare om hvorfor det var nødvendit for frøen at udvikle sin gift.
Selve animationen er lavet i tv-painter.
 
du kan se klippet her:
 
                                          
 
eller hele dokumentaren her:
 
                                          

dette er de hoved key frames og mood tests jeg lavede før jeg rent faktisk begyndte at animere, de lavede jeg for at for det første for at få en ide om hvad det helt precist var for et udtryk jeg var ude efter og for at få fatslået hovedreaktionerne i min mini animation. 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar